Σάββατο, Ιουνίου 30, 2012

Hello dear

Hello dear
My name is Rose,I saw your email while i was browsing.
I wish i could get to know you,for it is my pleasure to have you as my friend,Friendship  consist of sharing of ideas and showing true affection without cheats,lies and betray,Here is my email address (roselin630@yahoo.com), As soon as i hear from you, i will send you my picture and also let you know more about me.
Cares of Rose.

Γεια σου αγαπητέ,
Το όνομά μου είναι Rose, είδα το email σας ενώ Έψαχνα.
Μακάρι να μπορούσα να σας γνωρίσουμε, γιατί είναι χαρά μου να σας έχουμε ως φίλος μου, Φιλία αποτελείται από ανταλλαγή ιδεών και δείχνει αληθινή αγάπη χωρίς απατεώνες, ψέματα και προδίδουν, Εδώ είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου (roselin630@yahoo.com) , μόλις έχω ακούσει από εσάς, θα σας στείλω φωτογραφία μου και σας επιτρέπουν επίσης να μάθετε περισσότερα για μένα.
Φροντίζει της Rose.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα