Πέμπτη, Ιουνίου 04, 2009

ΜΕ ΟΛΟΨΥΧΕΣ ΕΥΧΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ στον ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ - ΕΛ. ΖΑΓΟΡΙΤΗ

αγαπητή Γραμ. Πολιτ. Σχεδιασμού, κυρία Φεβρωνία Πατριανάκου,

Γεν. Γραμματέα, κύριε Ελ. Ζαγορίτη,

Μετά την οριστικοποίηση και ανακοίνωση της λίστας των υποψήφιων Ευρωβουλευτών της Νέας Δημοκρατίας για το Ευρωκοινοβούλιο, επικροτώ τις αποφάσεις του Προέδρου της Κώστα Καραμανλή και του σχετικού συμβουλίου σας.
Εδώ θα ήθελα απλά να σας υπενθυμίσω την πρόσφατη σχετική εμπλοκή μου, εκδηλώνοντας επίσημα το ενδιαφέρον ένταξης μου ως Ανεξάρτητος-Συνεργαζόμενος (όχι κομματικά ενταγμένος) στο Ευρωψηφοδέλτιο (σχετικό Βιογραφικό προώθησα στο γραφείο σας), προερχόμενος από μια σειρά νευραλγικών χώρων και εκπροσωπήσεων στο επίπεδο της Περιφέρειας. Πιό συγκεκριμμένα, καταγόμενος αλλά και επαγγελματικά εγκαταστημένος (απο το 1991, μετά από σπουδές-μεταπτυχιακά- στρατ. θητεία) στην Άνδρο - πατρίδα και των δύο γονέων μου Στέργιου και Αικατερίνας και επίσης γνωστών εφοπλιστικών και γενικά ναυτικών οικογενειών,. Ακόμη ως Αρχιτέκτων μηχανικός (από το Ε.Μ.Π.) με ειδίκευση στην Βιοκλιματικό σχεδιασμό και τις εφαρμογές των Α.Π.Ε. στα κτίρια , επέλεξα την επιστροφή μου στην πατρογονική πατρίδα, ως έδρα της επαγγελματικής μου δραστηριότητας (που αν και επένδυσα απίστευτα κεφάλαια ουδέποτε μου απέδοσαν σε ευμάρεια), αγωνίστηκα για τα κοινά μέσα από την συμμετοχή μου ως υποψήφιος σύμβουλος Δημοτικών συνδυασμών (από το 1996) αλλά και εξωθεσμικά με Προτάσεις - Ιδέες (που ουδέποτε εισακούστηκαν, με απώλεια κονδυλίων απαραίτητων για τις τοπικές Υποδομές και την Ανάπτυξη) και στις τελευταίες Δημοτ. - Νομαρχιακές Εκλογές (2006) είχα εκδηλώσει ενδιαφέρον υποψηφιότητας ως Νομαρχ. Σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο του κου Λεονταρίτη (φαρμακοποιού από την Σύρο) και ενώ σε προσωπική μας συνάντηση στην Άνδρο εκτίμησε ο ίδιος την τεχνοκρατική μου αρτιότητα αλλά και την ολοκληρωμένη γνώση και απόψεις περί του συνόλου των προβλημάτων του κατ' εξοχή διάσπαρτου νησιωτικού Νομού των Κυκλάδων, τελικά δεν συμπεριλήφθηκα. Για όλα αυτά ίσως δικαιούμαι μιά κάποια απογοήτευση από την μη επιλογή μου στον Νομαρχιακό Συνδυασμό, ιδιαίτερα όταν σκόπευα να προσδόσω προτεραιότητες στην συζήτηση και διεκδίκηση συγκεκριμμένων ωφελημάτων στην "Πράσινη και Γαλάζια" Προοπτική και την Αειφόρο Ανάπτυξη των Νησιών και όλης της Περιφέρειας.
Ευελπιστώ να μην περιπέσει η ειλικρινής διάθεση συνεργασίας μου σε όλα τα επίπεδα ( Ευρωβουλή - Εκλογές Ο.Τ.Α. - συνεργασία μας ως εξωτερικοί σύμβουλοι - συνεργάτες σε σχετικά θέματα ), στην λήθη και την απαξία και να μας δοθεί η δυνατότητα να συνεργαστούμε αποδοτικά.

ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟΣ ΣΤ. ΚΑΛΛΙΒΡΟΥΣΗΣ - Αρχιτέκτων μηχαν. Ε.Μ.Π. (ειδικ. Βιοκλιματικός σχεδιασμός & εφαρμογές Α.Π.Ε. στα κτίρια) / μέλος Τ.Ε.Ε. - Ε.Κ.Κ.Ε. & Σύμβουλος Ακίνητης Περιουσίας και Ανάπτυξης Μ.Μ.Ε. (μέλος Σ.Μ.Α.Σ.Α. - Ε.Ε.Α. - Επιμελ. Κυκλάδων - συνεργαζ. με ΕΟΜΜΕΧ ως "BUSINESS BLUE ANGEL")
κινητό : 6970- 950642
e-mail : fkall@tee.gr - franky_kal@yahoo.gr - andriattica_rea@yahoo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα