Πέμπτη, Αυγούστου 09, 2007

ΑΠΑΞΙΩΣΗ και ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ - ΕΠΕΝΔΥΤΗ στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ




Μαγική Εξίσωση : 3 ΕΠ. Χ 16 ετη = 0 (απόλυτο μηδέν)

Επεξήγηση : (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ / ΔΙΠΛ. ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ + ΕΠΑΓΓΕΛΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΝΑΠΤΥΞ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ + ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ σε ΤΟΥΡΙΣΜΟ & ΑΚΙΝΗΤΑ ) Χ (16ετία ΕΠΑΓΓΕΛΜ. ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ σε ΝΗΣΙ του ΑΙΓΑΙΟΥ ) = ΑΝΕΡΓΟΣ & ΑΝΕΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ τα ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ !!!!!
Αναζητώ απαντήσεις και αδυνατώ να αποδεχθώ ότι στην Ελλάδα του 2007, την χώρα που γεννήθηκα και αγαπώ, πλήρες μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης (της Μεγάλης Οικογένειας των 25 πλέον κρατών), υπάρχουν Ανθρωποι ( με κεφαλαίο γιατί εμείς αποτελούμε το Κεφάλαιο των κρατών - λαών) που απαξιώνονται και σπρώχνονται στην απόγνωση, όπως εγώ !
Στην ηλικία των 45 ετών, στο απόγειο μιάς φυσιολογικής καρριέρας και ζωής, αντί να απολαμβάνω τα αποτελέσματα των κόπων και προσπαθειών μου επί σαράντα χρόνια (Δημοτ. σχολείο - Γυμνάσιο - Λύκειο - Εθν. Μετσ. Πολυτεχνείο - 3 μεταπτυχιακά - στρατ. θητεία - 15 χρόνια επαγγελματικής πορείας), βρίσκομαι σε απόγνωση εξ' αιτίας οικονομικού μηδενισμού, επαγγελματικής απαξίωσης και επιστημονικής κατάπτωσης. Εχοντας πιστέψει στη ανάγκη στήριξης της Ελληνικής Περιφέρειας, επέλεξα πριν 16 χρόνια (1991) να επιστρέψω στην πατρογονική μου πατρίδα, το νησί της Ανδρου, όπου ως Αρχιτέκτων μηχανικός (απόφοιτος Ε.Μ.Π. το 1987), να δουλέψω, να δημιουργήσω και να προσφέρω χρήσιμες υπηρεσίες στους συμπολίτες μου. Πολύ περισσότερο, όταν με επιπλέον εξειδικευμένες σπουδές στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, την σύνταξη Μελετών για τα Αναπτυξιακά Προγράμματα της Ε.Ε. για την Περιφέρεια (Γεωργίας - Κτηνοτροφίας - Αλιείας- Αγροτουρισμού - Τουρισμού πόλεων) καθώς και με Αδεια Κτηματομεσίτου, ίδρυσα Γραφείο Μελετών για όλα τα παραπάνω (απο το 1993), και επένδυσα και κεφάλαια (ίδια και από Δάνεια) άνω των 400.000 Ευρω (σε Παραδοσιακό Ξενώνα και Παραθεριστικές κατοικίες)! Το αποτέλεσμα είναι τραγικό : χωρίς καμμία αποδοχή - ανάθεση και οποιαδήποτε εργασία εδώ και 40 μήνες, χωρίς χρήματα πλέον, αναζητώ οποιαδήποτε απασχόληση, χωρίς επιτυχία όμως για το ίδιο μεγάλο διάστημα ! Τώρα πιά ακόμη και η πολυπόθητη επιστροφή μου και επαγγελματική μου αποκατάσταση στον τόπο μου (την Ανδρο) φαντάζει ως εφιάλτης και κακόγουστο ανέκδοτο.
Το δε ίδιο το νησί της Ανδρου, κάθε χρόνο αποερημώνεται επί δέκα μήνες, παραμένει τόπος "απόσυρσης υγιών συνταξιούχων" και εποίκησης απο αλλοδαπούς όλων των ηλικιών και ειδικοτήτων-ανειδίκευτων στις βασικές εργασίες διαβίωσης (οικοδομή - μικροεμπόριο - μεταφορές), με τις ελάχιστες επίσης υπηρεσίες (Τράπεζες - Κέντρο Υγείας - Ι.Κ.Α. - Πολεοδομία). Μόνο το Πάσχα, τα τέλη Ιουλίου και τις 20 πρώτες ημέρες του Αυγούστου , οι παραθεριστές μαζί με τους ντόπιους αδειούχους δίνουν ζωή στα μικρομάγαζα και τις μικρομεσαίες - οικογενειακές μονάδες ενοικιαζόμενων δωματίων & διαμερισμάτων. Μάλιστα κατα μία παράξενη λογική των ακτοπλοϊκών εταιρειών, συνδέεται με πλοία που αναχωρούν μόνο απο το λιμάνι της Ραφήνας, με αυξομειούμενη μάλιστα συχνότητα (1-2 δρομολόγια ημερήσια από Οκτώβρη εως Απρίλιο - εως 5 το λοιπό διάστημα), καμμία όμως σύνδεση από τον Πειραιά ή άλλο λιμάνι (όπως γίνεται με όλα τα άλλα νησιά).
Μετά από όλα τα παραπάνω, μήπως υπάρχει κανείς που να μπορέσει να μου απαντήσει γιατί ένας σύγχρονος νέος - επιστήμονας , επαγγελματίας ή έπενδυτής - θα προτιμήσει ή θα επιλέξει να εγκατασταθεί σε μια Περιφέρεια σαν αυτή που περιγράφω παραπάνω ; Εγω πάντως την τραγικά αρνητική απάντηση την έχω ήδη εισπράξει και με το παραπάνω, ενω τίποτε δεν έχω να επιδείξω ότι πέτυχα !
Με αγωνία δε και ευγένεια σας ζητώ να μου προτείνετε εργασία - συνεργασία, που έχω άμεσα ανάγκη, πριν καταλήξω σε απονοημένες ενέργειες που δεν συνάδουν στην προσωπική μου αξιοπρέπεια!
ΦΡΑΝ. ΚΑΛΛΙΒΡΟΥΣΗΣ
Αρχιέκτων μηχανικός Ε.Μ.Π. - μέλος Τ.Ε.Ε. / Ε.Κ.Κ.Ε. / Ε.Ε.Α.
τηλ. 6944-562005 / e-mail : fkall@tee.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα